Timpul de livrare

Termenul de livrare este intre 1 si 2 de zile. In cazul unor cereri foarte mari, se poate intampla ca unele produse din aceeasi comanda sa fie livrate in mai multe pachete si este posibil ca termenul de livrare de 3 de zile sa fie depasit, deci se poate intampla ca timpul de intarziere sa fie de maxim 5 zile. In factura anexata la pachet va trimitem informatii legate de livrarea produselor comandate. In cazul produselor cu mesaje stoc epuizat, acestea nu vor fi livrate si nici comandate ulterior. In ambele situatii veti primi notificari pe adresa de e-mail. 

Cheltuielile de livrare

Pentru produsele comandate, Dumneavoastra platiti doar la preluarea coletului (ramburs). Cheltuiala de livrare pentru fiecare comanda este in functie de greutatea coletului. Daca comanda va fi livrata in mai multe pachete, Dumneavoastra suportati, doar cheltuielile aferente primului pachet. Preturile sunt exprimate in LEI!

 

SERVICIU CURIER

COST

DURATA

FAN CURIER

18 lei (primul kg) 0.83 lei (kg aditional)

Timpul estimat de livrare 1-2 zile

DPD CURIER


18 lei (primul kg)-INCLUSIV KM EXTERIORI !(Recomandat)

Timpul estimat de livrare 1-7 zile



Timpul estimat de livrare 1-3 zile



Timpul estimat de livrare 1-3 zile

La comenzi de peste 500 lei transportul este GRATUIT DAR FARA KM EXTERIORI! 

Returnarea produselor

http://www.Piticoti.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis.

Cu toate acestea, http://www.bebeking.ro nu garanteaza ca descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum si pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 
Sa nu prezinte urme de asamblare, zgarieturi

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii SC AKIRA KINDER SPORT SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
SC AKIRA KINDER SPORT  SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC  AKIRA KINDER SPORT  SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
-  contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunostintă de faptul că isi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
-  furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror pret depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
-  furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
-  furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
-  furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
-  furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
-  furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit in momentul incheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată inainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
-  contractele in cazul cărora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de intreţinere.
Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de intreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
-  furnizarea de inregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
-  furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
-  furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că işi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorul informeaza SC AKIRA KINDER SPORT SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs si trimiterea acestuia prin email la akirakindersport@gmail.com

 Atentie!
Dacă vă gandiți să returnați produsul, nu il utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, inainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vanzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o intr-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.
Returul produselor se poate face prin curier la adresa urmatoare: 

AKIRA KINDER SPORT / BEBEKING.RO
B-dul Tineretului,Nr 64-66 ,cod postal 915400
Oltenita, Judetul Calarasi
 

 iar costurile cad in sarcina consumatorului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Va rugam ca in momentul expedierii coletul sa contina urmatoarele documente/date:
1. Copie dupa factura
2. Certificatul de garantie al produsului in original
De retinut:
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). 

Garantie

Firma noastra asigura garantia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (cu modificarile ulterioare) si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie a produsului, pentru fiecare produs In parte. In caz de lipsa de conformitate, puteti solicita, fara plata, repararea sau inlocuirea produsului. Aceasta va avea loc in termen de 15 zile de la data la care ne-ati informat asupra defectului! Garantia se valideaza cu certificatul de garantie si cu factura din colet. Articolele cu durata indelungata de viata, care se defecteaza in 3 zile lucratoare de la data cumpararii, vor fi schimbate. Firma noastra asigura garantia produselor pentru o perioada de timp echivalenta duratei medii de utilizare a produselor si nu mai mult de 2 ani de la data livrarii. Pentru fiecare cerere de garantie se intocmeste proces verbal, care va contine informatii privind produsul, data de achizitionare a acestuia, reclamatia concreta cu care va adresati serviciului de clienti. Pentru mai multe informatii, apelati serviciul de clienti la numarul de
telefon: 
0242 515023

Promotiile de la Piticoti.Ro  sunt accesibile doar prin internet. In toate celelalte cazuri, clientii vor fi informati separat.

SAL SOL